2011年2月11日

玲玲唔做


(調寄:朋友 - 譚詠麟)

(一)

玲玲唔做 婷婷唔做
成班E.O. 好多不再做
實在有乜咁憤怒?

晴晴唔做 盈盈唔做
成班E.O. 好多都冇做
係咪見經濟轉好
有路數?

原來阿姐 挑挑剔剔 催催逼逼
哪個E.O.真心幫佢做?
插我染髮 插我DRESSING CODE
直頭懲罰我

原來阿姐 今天一堆 聽朝一堆
當我阿四 好影響我情緒
我為了佢 佢為了佢
日日活在地獄裡 好似隻狗
辭退

(二)

蘭西唔做 露絲唔做
成班E.O. 得番幾個做
係咪結識了富豪?

人工唔劣 前景唔劣
成班E.O. 頂得幾個月
係咪個JOB咁惡劣
似賣血?

唔明阿姐 乜鬼居心 幾多私心?
咪當正我 屋企的細路
咪當正我 屋企的賓妹
直頭磨蝕我

原來阿姐 好想揸FIT 乜都想LEAD
當我婢女 乜都想我就佢
要就晒佢 我勁抗拒
日日活在絕望裡 好想跳樓
辭退

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。