2011年3月2日

姐姐靠晒你

 

(調寄: 錫晒你 - 許冠傑)

姐姐靠晒你 / 你腎腎地我實行靠晒你 /
打工耿無話要PhD / 最要緊你冇Quali /
姐姐靠晒你 / 駛乜講我直頭靠晒你 /
Admin搞嘢大過洗衣機 / 連EO都要揾窿呢 /
錫晒你 / 因住激親好多手尾 /
郁D你lur晒地 / 哭聲超威震大笪地 /
靠晒你 / 一於靠晒你/

旺旺教教你 / 你廢廢地我實行教教你 /
打工耿無話要高班D / 識得亂噏要緊D /
旺旺教教你 / 駛乜講我直頭要教你 /
要想班友顧著教BBA / 打分要低於4點幾 /
教教你 / 因為你吹啲打好鬼晒氣 /
唔識聽呢搞到病 / 識聽呢担保實笑死 /
教教你 / 一於教教你 /

嫲嫲錫晒你 / 你乖乖地我實行錫晒你 /
你確實係我好知己 / 舉手吹雞照跟尾 /
嫲嫲錫晒你 / 駛乜講我直頭錫晒你 /
你夠靜又夠低低地 / 似我屋企隻百蘭地 /
錫晒你 / 因為你識幫拖抦班伙記 /
但做starrap則鬼咁靜 / 縮骨小氣又無脾 / (重複)
錫晒你 / 一於錫晒你 / (重複)

常常嚇吓你 / 我癲癲地我實行嚇吓你 /
我patrol帶住個影相機 / 先知班友搞邊味 /
常常嚇吓你 / 駛乜講我直頭嚇嚇你 /
炒魷警告重要返屋企 / 咪怪我出手冇面俾 /
冧吓你 / 之前個D好話通通轆尾 /
一於吹水當飯 / 慳皮側側膊任你死 / (重複)
嚇吓你 / 一於嚇吓你 / (重複)

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。